Tuesday 23 August 2011

suke budak bwh bbanding budak sbaye...

Assalamualaikum......


fall in lap..

hehehe...
aku tak ada kerja la..

bowink sesngat,,,,

so, aku nak merapu meraban cikit la,,,

sofiyyah shahudin fall in l0ve with 'budak bwh umo'..??

salah ke..? x kan,,, 

tpu je la..

aku suke je tgok budak2 bawah ni...

cute cikit... lau baye aku,,,

tau tau je la... msty la da tue...( x comey )

lalala....jgn mare ye kawn2,,,

budak bawah kita nie slal0nye mcm baek2 ckit..(kne cry yg pndai la bru  baek ckit)
mcm budak tu la... cute sngat...

tpy,,,,hmmm...aku pahm,,, da comel kea encem er,,, msty la b'lmbak fan en,,,

melepas la aku....huhuhuh.... xpe2...
aku msih x kecah ape2.... 

juz nk ckp budak tu comey sngat,,,,!!!!

ok la u ol....aq da terover senyum lak teringat at adek t'syg....

heehehehe....

yg pntg dye bkn mcm nyh,,,,










                           

No comments:

Post a Comment