Sunday, 30 October 2011

tentang CINTA yang SEBENAR...!!!

cinta manusia

aku nak cakap.
lau orang cinta pasai pakwe @ makwe dowg...
aku tak suka dengar...
bOwink la....

lau orang uh nak cerita juga,,,
mmgggg aku di alam....
YANG LAIN....
wawaWA......


aku tak kate cinta tu salah. cuma aku yang tidak gemar.
bagi aku dengan cinta lah,,, kita akan mempunyai manyak PROB....
tak payah la bg aku...
kat dalam kopala nie pon dah banyak problem...

bukan tak ade yang cakap pasai cinta...ADA....

cuma bile orang tu cakap...
aku buat...

>>>>lalalalal>>>>>
wat bodoh je la....

siap aku cakap dekat budak-budak uh...

aku punya feel "LOVE"
............ZERO............

KOSONG%


--------------------------------------------------------------------------------
pssss.....aku cakap macam tu sebab aku pernah kapel la...
kapel dalam perasaan yang kosong...
tak ade feel sayang langsung....hahahah

sekarang dah matang sikit....
so,,,tak terpikir la nak say HALLO at CINTA yang datang.
dulu bercinta umor tak matang la...


sekali jew dalam waktu aku belajar, aku berkapel...


then....

sudah malas.....!!


-------------------------------------------------


ape yang aku pk..: senang citer tunggu calon mak bapak aku cadang an je la...
tak yah cintan cintun ni....BAGOS en..???


__PELAMIN SUDAH MENANTI MA__


kihkihkih....






1 comment:

  1. hihi..blom dtg lg la tu..nti angau la kamu..hihi

    ReplyDelete