Thursday 19 January 2012

hari first jumpa stereng kereta..



huhu...jap jap..berpeluh pulak..haha..tipu je..
kehkehkeh...

 kenal tk tu ape.?
stereng..!!

hahaha..aku hari ni kena pegang stereng...wawa..pia dh pandai bawk keta la...
jangan jeles tau..aku dapat pak cik yang cool gila la kan tolong  ajarkan kereta..aku bukan buat ltihan yang 10 jm uh.. tapi just tuk teori amali 6 jam.. tiga jam kat dalam..tiga jam kat lua...mahsyuk doe..

mesti rindu sane nanti...ayah aku tak bgi aku buat P at amsa..huhu..

tahu amsa at ne.?

at sini..



hehe.. tengok je la gamba dia..

ada tempat latihan at sebelah kanan situ...manyak best la..aku ngat an aku tak kan kena drive..sebab aku tak ada cikgu yang ditetapkan..pas uh ttiba je lepas solat asar pak cik uh suruh kami bertiga..

aku, iman, dan ameerah...

pergi ikot pak cik mane ntah..katanya nak tunjuk cara parking..huhuh...

aku duduk sebelh pak cik uh.. fokus hilang..!!

dia ckp..aku buat phm je la..nth r nape blur sngt..  then..dah setel parking.. AMEERAH and IMAN dah kena panggil nan cikgu dorang..huhu..abis aku..??

pak cik uh kata kamu dah beljar belom.? aku kata belom..mula-mula gugup la nak cakp..
pas uh ak cik uh kata..

" jom..!! pak cik ajar"

"ok.." aku gerak la kat sebelh..pas uh dye kata..ape pasl aku nak duduk situ.. duduk seat pemandu la. aku tercengang la..warrghh..naye...!!

aku start..gerenti la mati.. as uh..pak cik tu ajar la step2 nye..balun la..memang suka gile la...yahooo!! seronoknye2...mcm main kereta2..pak cik tu serius best..SEMPOI...!! aku panggil dia WAK..!! sebab di gelar diri dia mcm uh..hehe..

dia kata bawak kereta ni kena gembira and relax..memng first2 ketap bibir la. ps uh dia marah... ;(
dye kata..tak yah ketap bibir uh..

aku ketap bibir pon senyum ape... tk takot la wak!! tu reflex act.. HAHA..

aku rasa aku tengok org yang mmandu at situ..semua nya x byk snyum cam aku pon...

aku sorang je...makin lama makin lebar pulak..agak-agak wak tu pon pelik..huhu

aku suka part naik bukit..wak tanye..ko nak pergi mane..pergi la..ko yang  pegang stereng..bukan wak..haha..aku keluar at jln raya baru tahu..HEHE..mcm berani..so aku ckp la aku nak naik bukit..
wak tolong ckp an ape yg aku kne buat..hehe..

akhirnye...BERJAYA..!! WUUUHOOO!!

merapu..k babai..

salam

p/s: amsa je la yg suroh drive tym amali 6 jm..at tmpat len kwn aq kte x de pon

No comments:

Post a Comment