Wednesday 11 January 2012

LAMBORGHINI vs KANCIL COMEL..?





jeling lelama ea tajuk..nak mana satu..? of couz la LAMBORGHINI an..? tak yah jawb dah tahu..HAHA... gempak an kereta ni





ok..ni kereta yang aku minat senanye. HAHA..smart memang smart..tu kale bukan yang aku suka la.. BLUE colour baru betol..HAHA.. x yah cakap la.. 

ni ha lagi satu kereta.. COMEL punye version..HAHA.. semua orang akan menggunanya juga. WAKTU BUAT LESEN..BETUL x..?? betul an.. xyah tipu..

kg


memang serios comel...kan3..? HAHA....

tu gmba mintak sama cik google syang tahu..!! dye bagi,, saya amik la..haha..

kt sini senanye aku nk ckap..sebenarnya kereta tidak menentukan status kita. kadang kadang orang yang pakai kereta mewah sekali pun..bukannya ada duit yang banyak. entah-entah kereta yang tengah guna pon masih hutang lagi/ tak bayar habis lagi la. takpe sikit2 bayar dulu. and sometimes,, org yng naik kereta murah sekali pun atau pun kereta lma..kereta mana ada murah. duit dalam bank pon msih  x ckop nk beli kereta.HEHE... mereka yang menggunakan kenderaan lama, kadang -kadang lebih berduit kerana mereka pandai berjimat. dan mereka tidak mahu menayang. 

bukan semua macam tu..ada yang kaya pandai berjimat. dan ada yang sederhana berbelanja boros. kan2..?

jangan cari pasangan hidup ataupun kawan kerana statusnya.. carilah yang berbudi bahasa.. itu lebih afdal..

HAHAHA...ko tengok sikit..betul ke tu kata2 aku..

sungguh tak percaya..

k la... tu je.

papai.. SALAM..







No comments:

Post a Comment