Wednesday 4 January 2012

skola..

assalamualaikum..

korang..!! aku nak keje bukan nak skola. huhuh..poyo je..x best r keje..aq tak nak ah..nanti2 r.. kalau smlm aku pening kpale coz nak keje..skunk x dah..hehe..ayah aku tak bagi keje. dia risau kot aku ni cpat sosial..haha..pelik..aku tak cakap pon nak keje at shopping cmplex..at tadika pon..dekat umah lagi uh..
tapi nak at camne en..pasrah je la.. aku tanya mana2 tadika dah. ada yang men pas2 an at aku jadi cikgu, tapi lama la.. tak best..aku nak byk dok umah je.. haha..

smalam tanya taska mne ntah..area sg merab la..dia kata kne buat interview..heheh..malas la. nak try takut..ni jalan kaki pon smpai kejep je. dkatt dengan sekolah mnengah aku kot..

ok..
aku rindu nak sekolah doe..tadi aku hantar adik aku yang terakhir..buat laak la kan. bangun pagi,,tapi tak mandi lagi. bapak aku kata at adik aku soh aku yang anta dia...

ha...?? memang aku kelam kabut la..jalan kaki lagi nak sampai sana..mandi macam ape ntah..cincai habis..
lambat la dia pergi sekolah. tu la..kenapa ckap lambat an..padan muka..

sampai at sekolah je, ramai lagi yang datang lambat.
tengok budak2 ni..uarghh..rindu kot. aku nak jadi budak sekolah balik..!! tapi darjah satu la..hehehe...

kelakar la tengok budak2 nangis..taknak pisah dengan mak..hahaha..adik aku buat muka pelik je tym budak2 uh nangis..dia tak dak feel nak nagis..penat la nak amik n hantar dia..hari first an..nanti petang nak pergi sekolah lagi satu pulak..mak aih..penat nyew..

xde chance btol la aku nak relax2 ni..

p/s: alhamdulillah aku tak keje. nanti kalau keje lua. kat umah jadi pemalas.


hehe

ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment