Tuesday 14 February 2012

aduh..!!

ASSALAMUALAIKUM.


hai fren .! 

tadi kan..tadi kn..!! cik piyah poyo..mengedik ajew..

malam tadi aku takut sangat nak tidur..*buat muka takut*
 haha..sebb aku tidur at bawah bersebelahan dengan bawah katil la..*katilkn ade lubang ..*


nk tidur tp dalam hati aku kata jangan tengok bawah katil..takut pekebenda aku tak tahu la..adik aku ade je yang tak tido lagi.
hoho..

korang tahu alih2 aku bangun pagi tu..kepala aku dah ade bwah tu da..

"aik..sjak bila aku tidur bawah katil ini.? slama ni takde plak aku tidur ganas2..!! mushkil2..haha"

dh bangun kol 5 uh..aku tidur balik..

hiasan dr cik google*

mcm itu la rupa katilnya..iras je..dh nme katil..haha

pagi tu wat sarapan..sandwich je pon..tgah2 potong bwang..

luka plak..lalai kot..haha.

luka kecik tapi,,darah mengalir laju giler..tak tertahan aku..haha..

ok..papai.salam. 

No comments:

Post a Comment