Sunday 19 February 2012

baik tak aku.?




haha..ape ape.?
aku tak cakap ape ape tau..hehe

hmm...aku bukan ape..boring dok umah so,,aku wat la keje baik sikit..tpi bukan melakar kartun la
hehe

x mampu den nk mlakar..*hiasan dr gugle


tolong my adek and my kawan-kawan ubah blog..
tolong sikit je..

*buat header and masokkan dlm blog dorg.

*ubah background yang serabot..hehe..sory..

*letak kan shoutmix tok blog dorang..

tengok..sikit je yang aku tolong..

orang yang aku dah tolong ubah kan serba serbi blog dia :


1) kawan aku, cik Asma'..

   nk tengok blog dia.?
   tekan SINI LA

2) adik pompuan aku..cik timah a.k.a timye

    nk ke blog dye.?
    tekan SINI.

3) kawan gelak aku..cik BALQIS.

    nk ke blog dye.?
    tekan SINI

tapi blog yang ke tiga tu nak kena tukar header la..kecik sangat..

aku tak segeliga cik lysa faizureen..cik tutorial terkenal atau yang cik atau incik tuto yang
lain..hehe

tu blog aku simple..
hoho
tak cantik..
x comel..
aslkan ade blog an.?

ok..papai..salam

No comments:

Post a Comment