Saturday 14 April 2012

7 petala cinta

ASSALAMUALAIKUM




OKE. aku ketinggalan nak story sangat kan. haha. aku tak minat cerita ni. mcm tak betul.! plezz la. aku suka la diorang macam baik. tapi, banyak kesilapan. aku suka dua watak aje. HILMA yang dilakonkan DIANA AMIR  and SI ARIEL ZAFREL ni. ntah la ape nama dia dalam story ni. lupa dah. hoho.

balik kepada story. aku tak suka sebab. bersentuhan. ! DIANA AMIR SALAM N DAHI dicium oleh bukan mahram.? diakan dah pakai tudung betul2.! so, agak-agak la. ni yang nak marah ni. huhu. bukan ape. aku tak boleh terima.

satu hal lagi. kenapa si HILMA bukan dengan lelaki yang dia suka. tak ada tolak ansur. yang peliknya. kenapa perlu si fizo make up macam tu.? nak nampak warak sangat. tak payah la. ariel biasa je. smart ape. nampak gaya islamik gak kan.

kenapa pilih pelakon yang bukan pakai tudung. ya.! aku tau kenapa diaorang tak amek diana amir je. sebab diana amir nampak kepada menjadi diri sendiri. tak menerima watak yang bukan ada dalam diri dia. mungkin dia pakai tudung! tapi, dia masih menimba ilmu agama.

DIANA AMIR! sy harap sangat awak tetap dengan diri awak. tanpa berselindung dengan watak lain.
dunia ini penuh dugaan, dan tanpa dugaan kita tak mampu meneruskan hidup. teruskanlah menimmba ilmu agama.
^_*

INI PENDAPAT AKU LA. korang punya lain citer k.!


hoho. dulu aku tak pernah nak minat sangat la kat diana amir ni. tapi korang tahu kenapa aku suka tengok dia dan start bila.?

aku suka tengok dia sebab dia berusaha mencari sesuatu yang pernah ditinggalkan kebelakang. dia jujur yang dia pernah pkai tudung dulu dan terpengaruh dengan dugaan yang pelbagai dan dia mencuba untuk mengikut fashion. peredaran zaman.. kini sudah kembali bertudung dan mendalami ilmu agama.. aku baca paper dulu. haha. lagi satu hal, aku tengok muka dia. keras kepala. sorry kak.! bukan nak mengata tapi nak cakap yang kak diana ni tak pernah amek watak yang lembut sangat dan bukan diri dia. tak hipokrit la kan? aku lagi suka org macam tu. jadilah diri anda sendiri. bukan orang lain.


tudung dia fashion and kemas. anggun je


tutup dada kot

mcm tak make up kan.? comel je


bakat bukan pada paras rupa. rezeki datang dari sang PENCIPTA.

DAGU TUTUP TAU





itu aje.

p/s: artis semua cantik. tapi lagi cantik sekiranya menggunakan cara yang betul.

ASSALAMUALAIKUM



maaf andai menyinggung sape2 ya. hoho

No comments:

Post a Comment