Wednesday 22 August 2012

skizo story ( lelaki yang agak menjengkilkan)

assalamualaikum..hai kawan semua. 

aku ade story. yang patutnya nak taip lama dah. tapi kemalasan yang menggunung membantutkan niat menaip. hahaha...

alihh-alih malam-malam macam ni la aku tak mahu lelapkan mata, ingat mahu buat nota sikit. tapi lain jadinya duduk hadap lappy ni. muahahhaha. memandangkan aku raya kat rumah je. so, aku nak story at blog je. biar korang semua kebosanan baca blog aku yang kureng ni. 

tadi kan..! aku tengok cerita kat akak aku punya lappy.. tajuk dia SKIZO...? yelah rasanya,, 
memang aku try cari tadi at youtube nak kongsi dengan sesiapa yang tak tengok lagi. tapi, tak jumpa pulak. promo dia ade la.!

haish man...!

memang aku geram sangat uh bukan pasai ape la. mula-mula aku punya bendul tak paham sebatang haram jalan cerita dia. aku banyak skip la. tapi bila tengok ramai-ramai, memang agak kefahamannya meluas. ( BM tunggang langgang)
yang aku nak cakap kat sini.. ialah... lelaki tu hipokrit and terlalu kejam.!!
suami dia nampak sangad baik, tapi aku tak sangka kot... segalanya dirancang hanya semata inginkan harta dan pelbagai lagi. 
aku serius kesian tengok bini dia. lelaki tu langsung tak layak ! harap muka baik, hati busuk buat ape..?
memang la jalan cerita saja. tapi mungkin ade makhluk ALLAH sebegitu.sukar untuk kita jangka.
okeh. aku story over karang. nanti yang tak tengok lagi, try la cari. okeh TQ for read my simple story.

No comments:

Post a Comment