Tuesday 11 December 2012

lightroom photoshop

aku nak berkongsi something tau.

aku akan bagi tahu korang something interesthing.. but,,,korang kena diam diam tau. sat lagi aku habaq kat korang semua. mahu tahu tak.?

selain photoshop dah ada adobe lain. dah tahu..?
kalau dah tahu diam. aku faham sekarang orang semua nak senang. tak mahu nak
keluarkan duit. yeah.!
kalau ada yang macam tu. join aku jom. aku macam tu...

bkan kedekut tau, aku seriously tarak mampu. kerja pun tak. duduk rumah goyang kaki je.
bukan sebab dah kaya la. aku tak dibenarkan kerja. nak buat macam mana kan.

okeh. sory tau aku terpaksa hentikan celoteh dulu. nanti bila ada masa aku buat tutorial nak download lightroom tu ya.! INSYAALLAH..tau.!

internet aku jammed skrg..sory.!

assalamualaikum... ^_^

No comments:

Post a Comment