Monday 27 May 2013

jadual cuti aku

assalamualaikum..
hola...!
ape kabar semua. jom baca-bca sini..hahah
korang cuti buat apa.?

aku banyak benda nak buat. tapi agak la. tak bermanfaat jugak sebenarnya.tabiat makan aku paling teruk sekarang ni. tahap kritikal. makan je la ye pelahap cik piya oi...
hehe. punya la aku over bila balik umah ary uh, timbang berat, turun. nak dijadikan cerita hari tu aku pose. lain cite la. huhuh. sekali timbang pas makan. berat statik aku dah mai dah.
hahaha.aku kata buat pe nak fikir skunk, baru pas exam kan. makan la dulu. hehehe. burukkan pagai aku uh..

aku nak g jogging, tapi aku nak naik apa, aku mana ada keta, akak aku gi kem bawak keta. ya....! germ pulak aku. yang akak aku sorang ni g keje, takkan la aku nak borrow keta ayah aku. karang susah ayah aku nak gerak pi mane2..hhuhuhuhu.

ceh..! layan je la citer aku. boring, out la kawan.hehe
aku cuti hari jumaat tu dalam dilema lagi nak buat apa. aku msih serba tak kena la jawabnya.
tapi start semalam sabtu, aku pi shopping buku-buku.. sebenarnya novel. jap ye. ade pic buku2 uh.




tengok, ada yang masih berbungkus lagi dengan plastik. warghh..!
nak abeskan baucer buku punya pasal, terpaksa la..gaya terpaksa, tapi suka. hahaha...
happy aku cari buku kat MPH billion..heheh. aku mana main tempat mahal-mahal macam alamanda uh. masuk sana pun tak. menakutkan je tempat tu..hheheehe..

BILLION je aku sanggup, budak kuno pon kuno la. asal hidup aku bahagia. hahahha *pemalas sebenarnya.

hari sabtu aku sibuk melantak novel tu. tapi satu novel baru habis. suami yang ku benci. hahahah. syok sendiri aku baca tau.

hari ahad, hari ni la. mentang mentang ALLAH bagi cuti istimewa..hahah. aku baun telan skrin laptop akak aku, sebab malas nak transfer citer ARANG AND THE MAGISTRATE.. so, tengok dari pukul 1 tgh hari sampai 8 malam atau 9. mcm tu la. teruk pulak aku rasa pagai aku yng satu ni.

tapi, Alhamdulillah aku tak lupa tanggungjawab aku mengemas segala macam tempat kat umah ni pagi-pagi.
heheheh. kemas ala kadar macam org selalu buat.

hehehe. seronok aku buat kerja yang tak berapa nak bermanfaat ni. hahah. ok la. out. assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment