Friday 21 June 2013

apa aku boleh cerita..

alrite...! tangan dah miang dah ni. huhuhuh
bila tangan bersentuh dengan keyboard, terpaksa la orang yang nak baca membaca.

sekarang aku nak ubah tajuk blog...!

jadi blog DIARY,,, sebab aku asyik story pasal aku. ye la. aku ni suka brcerita. kot...????

aku ni homesick gak kot. asyik2 nk balik umah. rasa malu pulak dengan pagai aku ni...bukan apa. rumah tempat yang terbaik.

bila aku start bercerita..habis la. tadi, aku boleh balun cerita macam-macam dengan abah aku. padahal ayah aku ni bukan layan sangat story anak-anak dia. tapi tak tipu la yang apa yang pernah aku cerita dulu, ayah aku still ingat...
hahaha..

terkejut jugak aku. aku rasa abah aku lagi terkejut, bukan main banyak mulut aku tadi time abah aku amek aku kat asrama... mana tak nya. boring duduk diam, adik-adik laki aku tak de. sunyi.. so, mulut aku miang la...hehehhe. nasib baik abah aku layan je pagai aku... dia tanya gak la itu ini. kalau tak....buat malu je. aku story la apa aktiviti kitaorang form six. macam -macam. sampai aku kat umah rasa segan pulak sebab banyak pulak yang aku cakap dalam keta.

lagi satu story.. aku serba salah kot.. aku ni bukan orang yang pakar dalam buat surat itu ini. tengok-tengok, kena buat. aku tak rasa terpaksa. tanggungjawab kan.? tapi aku ni buat ala-ala je. entah okeh entah tak surat tu.. AKU BUKAN ORANG YANG PRO... huhuhu.. tapi aku kena mencuba. perkara baik, tak salah. cuma, kesian kat dorang,,, minta maaf korang sebab aku memang jenis tak pandai buat banyak benda... hanya benda yang aku di ajar dan dilatih betul2 je aku tahu. tapi, THANKS sebab bagi aku buat. itu aku anggap cabaran yang terbaik. surat office abah aku pun ala-ala je. tapi, ayah aku still luluskan.

tadikan...
aku sampai je kat umah.. wow... sunyinya. ni rumah aku ke.? ke salah masuk rumah..hahahah
rumah aku selalu bising.. rupa-rupanya mak aku tak de pi amek report kard.. hahaha.
aku boring so aku tengok la cerita hindustan...
dyba...! aku pun pandai nangis.. ceeritaa hindustan...hahahha.. cerita lama, tapi aku suuka sebab ada hero yang smart.... DIL HAL TUMHARA....kot tajuknya... suka...! da habis layan baru aku start type blog ni. hahahha.. entry untuk ingatan aku pada masa akan datang.

anda suka. terima kasih. tak suka... sama-sama..

1 comment:

  1. sekali dapat balik panjang berjela menaip :D hehe

    ReplyDelete