Sunday 28 July 2013

hasil kerja yangkurang memuaskan

Assalamualaikum pembuka bicara..
Harap disambut dengan senyuman…haha. Tu bukan pantun la untuk pagi yang mulia ni.

Aku sebenarnya boleh dikatakan stress kalau banyak benda yang aku fikirkan.sebabnya. aku bukan orang yang berfikiran pantas. Aku insan yang memerlukan masa untuk bergerak kehadapan. Tapi aku bersyukur yang aku masih diberi peluang yang terus hidup dibumi Allah yang  tersergam indah ini. Mungkin ini dikatakan ujian kepada aku untuk Allah melihat bahawa aku ni mampu bertahan atau tidak. Bila difikirkan, Allah tetapkan satu perkara itu bagi mengubah hidup kita, dan Allah hanya akan bagi kita hadapi satu perkara itu dengan kadar yang kita mampu untuk laksanakannya. Andai kita tak mampu laksanakan, itu salah kita.. diri kita yang tak kuat.

Aku suka menaip kisah aku bukan sebab aku tak tahan nak hadapi, tapi sebab aku memang suka bercerita dan aku akan rasa tenang sikit lepas menaip.

Firstly aku serba salah pasal kad jemputan untuk iftar jamaie yang bakal batch kami lakukan. Aku bahagian biro jemputan. Aku memang tak berapa nak faham macam mana tugas aku. Aku minta maaf la sangat-sangat kat korang. Aku memang tak pernah diberikan tanggungjawab,even benda tu simple. Aku takut kalau aku diberi tanggungjawab aku tak laksanakan. Tpi bila difikirkan, kalau aku tak cuba sahut semua ni, pada masa akan datang macam mana.?


Okeh. Aku baru siapkan satu kad jemputan. Maybe tak secantik mana.tapi first hasil kerja aku..



No comments:

Post a Comment