Wednesday 5 March 2014

SRADABB dan exam mereka.

assalamualaikum....

wohhoooooo..
oit.aku exicted.nak tahu tak ? nak tahu tak?
aku kan....dah kembali .jeng jeng jeng...



mengajar..yesss.. memang dulu aku mengajar kejap  * dulu sangat. bulan satu. guru rakyat sekolah petang (SRADABB)


ni ha skola tu. time ni aku amek gambo waktu aku ambil adik aku kt skola uh jadi ustazah, yang aku ni bercuti...


perghhh. aku ngajar suka lah. tapi bila tiba waktu exam macam sekarang ni aku jerit ke ape ke.. memang tak donga la..buek sakit tokak je..*bukan ore nogori pon.

hope exam adik adik dah patern anak anak murid aku jawab elok elok...

mood tga menanda kertas arab. aku mengajar arab weiii..dajah dua huhuhu..

*ayat borink nak dga dari anak anak murid aku "ustazah dah kahwin belum?"

budak mana boleh tahu. seebuuuk je...



No comments:

Post a Comment