Monday 14 April 2014

Jpj bangi. Renew lesen.

Assalamualaikum....

Perghhhh.. pandai pulak aku nak duduk diam diam ni,
Huhu.. semata mata lesen punya pasal la ni. Dati lesen P ke kompeten.
Malasnya aku nak menaip sambik berdiri ni. Hahahah

Cri pasal gamaknya, muahahah.. malas aku nak story mcam macam di sini. Tapi ramai gila makhluk Alah ni.

Giliran aku 99 orang sblom ...
Skrg 1105
Aku punya giliran 1204..

Hamek ko...
Aku datang lambat lagi sapa suruh. Kejap lagi nak koje pulak.

Kena melayan anak anak pulok ..
Anak murid sudooooo...
Hahahah

First time aku tunggu bukan main lama lagi...kuang kuang kuang...

Aku rsa macam tak nak renew lesen je,,.....

Malasssssssss!!!!!!!

Ok.. aku nak belajar berbisnes sendiri.. huhu..
Sblom ni bisnes dah. Tapi skrg  ni nak yang terbaik.. barang sendiri punya....!

Tahu apa aku nak buat?

Aku nak buat shawl or tudung or halfmoon dgn tangan sendrii and jual...

Homemade la ni...

Kalau laku baru boleh jual bebanyak.. lame lama nanti boleh la jual telekung pulok...

Baju baju aku kurang mahir sangat...

Okey. Anything else i will update later....

Ni kes kebosanan je..

Papapi. Salam...

No comments:

Post a Comment