Thursday 21 August 2014

Kawan sekolah rendah dah kawen..

Asslamualaikum.....

Hai kawan kawan blogger...

Aku baru tahu yang kenduri hari tu kawan aku. Tak terperasan pulak kan nama kad or wat eva.... tarikh wedding sama dgn akak aku kot...tu yang tak terperasan la bagai la

Setelah berapa lama tak jumpa.. stalk punya stalk... jumpe profile fb dia.

Aku add friend terus...baru aku perasan bukan budak ni kawan aku ke..kahkahkah...

Bahagia dia sudah berumah tangga. Hope bahagia selalu sehingga ke jannah... ada lagi kawan yang dh kawen tapi aku takde cntact number dia la...sodeh je..huhuhu....

Tapikan hari tu aku ade terjumpa dia wif suami dia. Dia dlm keta, aku dkt luar keta. Isi minyakla katakan. Takkan aku nak duduk melambai lambai dlm keta mcm org ta betul. Lg stu aku nak borak kojap je dgn dia tapi waktu tak mengizinkan krn aku hanya pakai baju tidur and ta mandi lagi kot....

Eiiiii.. wangiiiiii.....

Ok.. out la.. just nak wish tahniah fairuz and selamat pengantin baru.......

No comments:

Post a Comment