Friday 5 September 2014

Sambung study di UKM utk ijazah ekonomi dengan kepujian..

Ok. Baca tajuk macam aku ni penipu kan.?

Sebenarnya aku pon terkejut and seriously bersyukur dapat sambung study.. tahniah kepada yang sudah berjaya berdaftar masuk ke program ijazah full time... eh???

Aku dapat bukan under upu punya. Aku apply terus ke ukm but for mod study eksekutif la.. pernah dengar.????

Gementar aku nak habaq kat korang semua.. aku sebenarnya bukan tahu pon tapi just apply time akak aku apply.. saje main try ..dan diberi peluang oleh Allah SWT utk lanjutkan pljrn walaupun dekat..hihi

Takat ni yang aku tahu kuliah hujung minggu.hehe.. aku daftar 27/9/2014 ni... maybe ramai yang berpengalaman join mod eksekutif ni.. sebabnya aku tak nampak pon orang post dapat smbung study sne..huhuhu... tapi aku rasa aku suka sebab tak terlalu fokus utk pelajaran. Aku nak kerja.....!!!!!!!

Nak tampung bayar yuran nanti.. tolong korang.. kampus bangi tau aku dapat...

Doa doakan aku tau.. agar aku belajar elok elok.. tak nak ulang ulang dah.. kalau tak rugiiii..

Yang baca blog aku ni ade tak yang dapat ukm uyk mod eksekutiif gakkk untuk thaun 2014 ??????

Kalau ada tolong komennnn... nak tengok juga ghupe org yg smbung ukm. Tak kisah kampus ape or full time or what..

Yang nak kongsi dari u lain pon bolehhhh..amat dialu alukan.. nak penerangan mod eksekutif... winkwinkkkk.. tolong aku dpt maklumat please...

Yang tak dpat smbung study please jgn sedih.. anda bakal diberi yang lebih baik drpd kamiii.. Allah maha esa. ...mohon padaNya..

No comments:

Post a Comment