Tuesday 28 October 2014

My enchik kenari meragam..

Assalamualaikum..

Masalah datang senang je. Tapi tulah. Jangan mengeluh kata orang. Tak elok..huhu..

Aku tengah khusyuk study. Sebenarnya takde khusyuk mne pon.. aku kena ulangkaji nih.. aku dah lupe banyak benda kot..huhu..

Sekarang aku baru tahu. My car problem pulak.. lampu punye wayar shot pulakk.. hope my father tau la.. aku dah la lemah bab bab keta nih.. ayah aku je yang selalu settlekan..

And my ayah je keluarkan duit.bukan aku sebab aku bukan berduit pon.haha..

Bila keta rosak sikit, hujan lebat mula la dia nak berbising bising. Haha. Problem.. hihi.. seb baik aku tuan yg sabar sikit dgn encik kenari..

Dulu aku tak suka silver, aku tak suka kenari and now. Aku punye kereta colour tu, kenari pulak.. itulah namenye jodoh..skrg aku suka snagat sbb aku suka..haha..

Okaylah. Doakan utk my encik kenari merangkap husban I tau...haha. bubye.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment