Monday 10 November 2014

Aktiviti semalam 09/11/14

Assalamualaikumm..

Hehe. Aku semalam takde kelas sebab ditangguhkan.. dah la tangguh kelas ke time esoknya bufday aku yg ke 20.. 7/12/94 tarikh keramat aku..hehe

Semalam aku g outing ke sukan sekolah adik aku bongsu tuh.. dr pkol 8-12 kat sane.. bkn aku buat ape, borak dgn mak cik mak cik..haha.. tulah pergi sensorang.. alah.. dekat je dgn rumah. Dekat padang IPG sg merab nih.. seberang je..

Aku tnggu mcm patung. Naik kematu buntut wei...hihi.

Usha budak skolah mcm mne skrg nih.. mcm mcm kerenah.. and comel mak cik mak cik bg anak anak pompuan dia pakai cantik cantik.. jelesnya. And antara didikan yang bagus aku tengok cikgu ekonomi asas yg ajar kelas tambahan..

Dia macam kawan dgn anak, tapi sentiasa mngingatkan anaknya walaupun dia nampak sibuk.. kagum aku sbb cikgu tu nampak bagus.. anak pon bila ckp sikit, dengar ckp.. perghh.. bila tengok.. aku gerun sbb aku risau kalau bila kahwin and ade anak , mampu ke aku jaga ?

Haha. Jauh pulak aku dok fikir..okay. tapi smlm aku sngt pnt sbb  kne  buat benda yg memenatkan..duduk rumah tak semudah kalian tau yg duduk hostel..tapi nilah namenya eksesais..haha

Angkat tong gas 16.5 kg yg aku mls tu sbb nanti tangan naik urat lagi..huhu..

Hari ni aku rase tak nak kerja lagi..aku nak pergi habiskan faham math nih.. nak study kat rumah sangat mustahil..

So, jom wei,, aku nak pi PTSL.. hari tu pergi sangat terbaik.. aku suke giler.. sunyi. Sbb PS mmg la sunyi..huhu..

Hope boleh la study.. okay. Bubye. Salam.

No comments:

Post a Comment