Monday 3 November 2014

Bekam muke untuk resedung

Salam. Aku baru lepas kena bekam nih. Dekat muke pulak tu...

Habis cun melecun lah aku sebabkan kesan parut bekam nih..hahah..

Banyak jugak darah keluar mengalir. Ade yang berbuih... perghh.. semangat darah aku berlumbe lumbe nak keluar dr muke..

Darah kotor kan..haha

Muke aku okay je. Cuma kepala aku nih kadang kadang berat and muke jenis beresedung.. aku bersyukur tau even muke aku always tumbuh jerawat..

Kali ni buat empat kawasan..

Pipi kiri and kanan
Dagu
Dahi

Now my dahi yg tinggalkan kesan lebih dahsyat..

Dagu mcm bengkak sbb byk kali tarik tadi sbb darah semangat nak keluar..

Pipi akak aku buatkan sikit sikit je.. tak nampak kesan tapi darah tadi keluar macam ape dah.. kena jaga la.. lagi lagi pipi belah kanan.. hampir 15 minit la tak surut surut..

Pengalaman aku dah ade dua kali.. first buat takut. Then now okay..

Jarum tuh takdelah tajam macam jarum jahit.. tapi okay sangat.. sbb boleh nak relax.. macam kena renjatan letrik tahap kecik..

Okay. Done. Bubye. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment