Wednesday 19 November 2014

Cantiknya cik sofiyyah shah

Assalamualaikum..

Woi. Sofiyyah shah perasannn.. hamek kau..

Ade ke patut aku dok syok sendiri usha picture sendiri. Baru amek gambar pasport la katekan..

Gambar tu.. hrmmmm

Kalau aku cakap tu bukan aku pon ye.. lupa nak habaq kat abang camera man tadi.. yang saya ni nak gambar tanpa edit sebab saya nak jugak jujur..

Kesian karang aku buat resume pakai gambar cun sekali sampai .. kenapa nampak macam salah orang... aishhhh. Kenapakah ayu sangat gambonye. 

Sebab aku lupa nak habaq.. haha. Chinese camera man tu comel. Terus aku lupa nak habaq ape.. haha.. tengok gambar pon tahu yang kalut.. sebabnya senyum pon aku tak sempat wei..

Encik edit tebal sangat make up tuh. Macam mana nih..nak jugak nampak muke ori aku.. sebabnya camera aku pon cantik sangat. Dah gaya boleh amek upah tau camera aku nih..

Minat pon ade. Tapi busy lately..huhu..
Aku bukan pakai phone mahal wei. Jimat kos.. weiiii.. aku pelik, sukanya org kan beli iphone.. ape yg special? Nak jugak . Mane tahu, ade ongkos lebih.. boleh pi order iphone plak..

My face come trouble..haishhh. now jerawat just tumbuh kat tempat yang dibekam.. siap nampak bentuk bekam haritu.. bulat je. Kat pipi plak tu. Kat dahi pon muncul, dagu pon..macam yang akak aku kata, time bekam pipi, yes darah memancut berlumba nak keluar.. and lps bekam aku period. Okay je. Sekali abis period... jeng jeng jeng. Darah kotor nak keluar kat mana wei.. situlah.. sensitip betui la hang pa nih..

Pstt: tolonglah rakan rakan retis mak piyah ni oi, jangan duk tegur my face nih hah. Jerawat cik nak muncul pasai dia nak keluarkan darah kotor. Kesabaran terlebih lebih membuak. Biarkan je la ye.

No comments:

Post a Comment