Tuesday 4 November 2014

Nasi goreng tanpa kicap

Assalamualaikum. And selamat pagi..haha

Nak habaq ni. Semalam aku tidur tak hingat dunia. Mybe kesan bekam kot. Sbb arytu pon ngantuk jugak. Masalahnya takde sorang pon kejutkan aku sbbnya selalunya aku solat awal isyak. Smalam sblom isyak aku dah tidur.. baca quran dah settle and mata seriously.. kebabomm la dekat tikar sejadah. Ingat nak landing kejap je. Skali. Hamek kau bila masa aku tidur pon aku tak tahu..

Masalahnya aku bangun je dah ade atas katil.. cantik pulak telekung and sejadah aku terlipat..haha. mamai kot kemas sejadah telekung. Haha..

Bangun je pkol 3 tu.. benda yang terus teringat aku tak solat lagi..memang terkejut beruk la.. kabut nak pi amek air sembahyang. Dah la tidur dalam gelap. Ade la tu yang tutup lampu aku. Memang lena habis la..syukurlah Allah gerakkan minda ,badan and segalanya utk bangun solat..

Lps settle solat n qiam sikit.. ingat nak pi buat ape yg patut.. sekali kenapa nihhhh..
Mengantuk yg amat.. tidur balik...and abku bagun pkol 6pagi..huhu

Lepas solat, masak la sarapan. Adik laki aku kan exam.. SPM pulak. Kena la pergi sekolah and perlukan makanan utk isi perut..

Tapi aku tak suka...masakan aku takde kicap..my favorite tu dengan my adik laki nih... nasi goreng tanpa kicap.. kami sentuh tak banyak. Sikit sangat.. sebab bagi kami tak complete. Nak kicap jugak..

Kicap tu kalau aku makan laksa ke, ape la.. kicap yg aku cari.. tok yu kalau arwah tok wan aku panggil tau.. maybe aku ikut tok wan kot. Suke makan kicap..

Adik laki aku kalau makan lebih nakkan sos..masing masing..haha..

Masak je. Nanti tentera mak aku ramai lagi ni nak makan..haha.  bubye. Salam

No comments:

Post a Comment