Thursday 25 December 2014

Lecehla macam nih

Hahahha..

Assalamualaikumm.hari ni cuti yeah yeahhhhhh...

Hahahhahaha

Tapi berita tak gembiranya pasai abang ipar aku nih ha...

Dia kenal dengan ustaz baru sekolah aku... aduhaii..susahlah. aku kalau kerja tak boleh ade yg knl org sekeliling..leceh..

Harap dia tak bagitahu la ustz tu.. tolong abaikan dia please... buat mcm biase je.. rse kalau ustz tu tahu aku ni mcm kne  intip je..rimaslahhhh

Ustz tu dh la ramah betull.. bak kate akak yg study sme ngan dia.. dia bkn mcm tu dulu.. mybe lps study mesir kot.

Open sikit..terlebih over  kata akak tu..

Dorg kawan satu DQ upenya.. lantak kau la. Asal aku kerja sudah..hahaha..tu pon akak aku tunjuk gmbar kat aku..hahaha..

Aku mls nak pk tadi sbb tgh baca slideshow..cuti pon bz naww naww..

Nanti tulis lg entry

No comments:

Post a Comment