Monday 22 December 2014

Syoknya satu colour dgn pujaan

Nampak tak aku over.. hahaha..

Sila layan je perangai aku nihh.. nak kata terdesak tak jugak.. suka suki yela kot...

Aku suka bila aku pakai baju ke tudung ke sama colour dengan laki yg aku tangkap leleh..*aku secret admire dia je..tak berani deh nak habaq..hahaha..

Aku teruja hari tu colour kami lebih kurg.. colour baju dia sama dengan tudung akuu..hehhe.. terkejut jugak kot..mne taknya.. aku pergi toilet, balik balik... jeng jeng jeng.. dia wujud depan mata.. terpana.. haha. Sebab colour kgemaran aku.. ofcoz I like habaq kau...

Tapi demi jaga mata, takde la aku tatap je org memanjang. Dosa wei.. zina mata dah..

Tu yg leceh tu. Aku tak suka belajar blkg laki sebab aku tak fokus.. dah la aku kena pindah tempat haritu sebab tempat yg aku letak barang tu dekat sangat dengan tempat dia.. terpaksa pindah ke belakang..huhuhu... kalau aku duduk nanti banyak gosip.. rela buang dari digosipkan..

Smart kau untuk aku dah la.. tak sanggup aku nak pandang sebab kalau pandang banyak dosa yg muncul...lainlah kalau milik halal...haidehhhh.. susahlah jd secret admire nihhhh..

Baru faham macam mne org jd secret admire..jujur aku suka bukan sebab penampilan.. tapi aku pon tak tahu.. wujud perasaan tu.. hahhaha...

Dah dah... abaikan.. jom maghribb jomm.

No comments:

Post a Comment