Tuesday 27 January 2015

Halfmoon buatan aku bermanfaat

Rajin je buat tudung. Tapii.. pakainya idok... alhamdulillah.. tangan ni mampu create tudung.. jimat kos .

Kalau tudung bawal aku buat, pakai je. Tapi kalau halfmoon.. bila pulak nak dipakainya..mcm kelakar je..kihkihkih..

Tadi kawan aku msg. Time pkol sembilan pagi.. nasib baik ade kat umah lagi..

Katanya dia nak tudung krim. Aku ckp aku ade halfmoon buatan tangan and tudung kakak aku.. bidang.. bagi je.. sbb lewat dah nak g kls.. dia pulak nak pi kenduri belah laki.. hahah. Sibuk la..

Aku masuk bg kat dia then laju je tangan dia amek then aku balik la.. ikut pintu blkg.. boleh ckp la..

Tadi mcg dia tanya pakai tak.. dia kat dua dua dia pakai..terbaiklahh..

Mintak gambar..perghhh..

Post lme x publish nihhh.hehe

No comments:

Post a Comment