Wednesday 14 January 2015

sibuk dengan assingment and kerja

mohon maaf.. saya bukan sibuk dengan assingment je tapi dengan tugas cik kerani muda..

faham faham la saya ni tak pandai kawal masa.. okay maaf assalamualaikum...


saya tengah buat cadangan untuk subjek prinsip eko islam.. dasyat tak.. aku tak tidur malam ni. selalunya aku membuta je.. hehehhe..

tapiii.. ngantuk nih... aku now busy dengan sekolah. al maklumlah baru bukak sekolah. mohon parents jangan buat perangai ye di office... saya ni sekarang cepat marah sikit.. haha. tapi masih bercover sekarang. takut meletus je.

okay, now aku bila semakin busy aku tak dapat buang masa fikir orang lain. full stop. my feeling for me only with family..now i'm redha.. thanks Allah.. bagi hambaMu ini ketenangan dengan pantas.. sekarang fokus aku kerja and belajar..

macam selalu aku ni nakal..

asal masuk kerja aku cari pasal dengan orang.. tapi kebanyakan dengan yang okay dengan aku..
macam semalam aku buat jahat dengan ustaz yang tua setahun dari aku. actually kami macam adik beradik. lagipun dia jenis okay nak cakap dengan aku.. like skema and banyak tanya..dalam beberapa orang ustaz aku salute dia sebab bagus sikit.. but batas still jaga meh.. lawak lawak.. takde sangat.. dia tegas dalam pmbelajaran.. suka tengok org yang garang dengan pelajar.

semalam aku kemas meja ustz semua.. aku rasa semak barang bersepah. sekali aku jumpa gambar dia dengan pelajar darjah dua tabligh... heheheh.. i'm a devil... aku amek aku lekat kat meja dia yang aku dah kemaskan yang ade gmba dia je...hehehhe..

sekali jumpa lagi. aku amek aku lekatkan lagi atas meja.. nakal kan.?

tetiba terkantoi. aku ingat dia tak naik.. sekali aku tengah kemas.. hamek kau.. padan muka sofiyyah..
dia nampak aku mengemas.. sekali tengok meja dia.. dia segan and amek gambar tu terus tangan masukkan dalam beg.. aku buat bodoh je.. dia yang malu...kihkihkih.. dia ni kerap wasep tanya itu ini. urusan sekolah la and aku yg dok menyakat. kejamkan aku....

dia sorang je tolong aku bila ade parents datang kalau aku busy itu ini.. macam ritu..tuptup settle.. haha. aku sengih je.. kalau aku ade parents kat depan kaunter and aku dok bercakap, dia suka tengok meh.. mengacau jeh. aku baru belajar kot berkomunikasi dengan orang luar..

now aku selamba badak je aku pergi sekolah pakai stoking and pakai selipar and pergi tak pakai make up.. selekeh kan.? biar la.. bukan cari pkwe.. dorang macam kawan je...

thanks kawan. lepas ni aku kena stop kerja. ade something yang perlu dijalankan.

No comments:

Post a Comment