Monday 23 March 2015

bila kewangan tidak menentu

assalamualaikum.

korang pernah hadapi masalah duit tak de atau kurang daripada rm50 dalam purse.?

tak payah jawab kalau korang memang kaya betui.. aku je kot,,, yang kureng berkemampuan nak kumpul tak menjadi jadi..kuikuikui..

untung jadi pelajar, but half time, not fulltime,,, tak untung sebenarnya.. yang untung tu aku nak habaq yang bahagia je aku nak tayang baucer buku okay,, mak cik pak cik.. meh datang tengok dalam purse macam mak datin saya nih dalam ni ada baucer je..kesian tak kat saya.??

hahahha.. masalah ape yang menyebabkan duit aku kering.? gaji sebulan ayah aku bagi atas kerja membantu dia rm1000.. and rm225 aku simpan untuk duit yuran meh.. mahai mahai.. tapi jangan berkira, nanti belajar tak berkat..

sekarang dengan menjaga muka, set rawtan hampir rm200.. look like aku boros right but,, dont worry aku lepas ni tak banyak dah melabur,, ALLAH dah bantu sebab rupa paras aku alhamdulillah semakin sihat segar bugar..huhuhuhuhuh.. bagi aku la.. doakan ye.. benda utama aku serapkan kepercayaan kepada Allah..tanpa izinNYA takkan terjadi perubahan.

sekarang kebuntuan untuk keluar sana sini sebab risau dengan amaun yang ada dalam purse akan dilaburkan dan aku sudah tidak punya duit belanja,, dengan duit minyak nak kena isi..hussshhh..

mohon korang doakan aku dimurahkan rezeki dan aku doakan semoga korang punye rezeeki semakin bertambah tambah.. aminnn..

No comments:

Post a Comment