Wednesday 18 March 2015

ma baby kitten lagi besh untuk dikenang

assalamualaikum,

story membosankan si baby,, nakal dan membuatkan aku selalu rindu dua ekor tu,,

kejam tak ? bukan aku nak kenang jasa baik mama kitten tu yang melahirkan, membuntingkan perutnya buat anak kan.. hahaha..tadi sibuk bukan main lagi kau..

dengan penuh kestressan mengguruskan pendaftaran SPM ulangan adik laki aku untuk subjek bahasa melayu,, kena pergi pejabat pos la, kena pergi itu la  ini la.. aiyoyo macam macam.. dahla makan sarapan , tengahari aku skip.. balik bukan main pening berdenyutt la kan encik kepala dengan badan tumpang lenguh bagai sebab jarang drive jauh,,

padahal aku drive from sungai merab luar ni ke bandar baru salak tinggi je, jalan mawar, pergi PPD sepang,, aiyoyoyo...aku tak tahu jalan aku bawak la kakak aku,, korang kena faham. aku bukan tahu nak pergi mana mana sebab aku terperuk dekat sungai merab je.. soryy bukan nak kata perempuan terbaik, masalahnya aku yang pemalas nak jalan jejauh, asal jauh sikit bawak orang duduk sebelah,,

dan nak dijadikan cerita lepas settle segala, aku makan keropok kakak aku nih,, sambil drive encik kenari sayang.. sekali teringat kat baby dua ekor tu.. ayoyoo... rindunya,,

parah tak kalau aku jatuh sayang? yes,, jawabnya bagi aku memang parah sebab aku kalau betul betul sayang susah sangat sangat nak dilepaskan,,, rasa macam lepaskan beban yang aku tak nak lepaskan..

balik sampai rumah first thing keluar kereta adik laki aku bawak si kecik datang kedepan,, ayoyo.. rindu sama kamu la sayang...

alhamdulillah dengan kewujudan anak kucing dua ekor nih kurang sikit aku fikirkan perkara yang tengah hot untuk aku tahun ni iaitu 'kahwin'... lemah lutut goyang sana sini kalau  nak fikir dua poloh empat jam,,,

aku tidur, usha tengok dorang dah tidur belum,, aku bangun aku usha lagi, aku kemas itu ini aku usha lagi,, dan always,,, rindu dah parah jawabnya... sayang korang baby boo... bubye. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment