Saturday 13 June 2015

sape nak hantar anak bagi aku jaga? babysitter

hahaha..

assalamualaikum.

penat aku fikir masak masak. kenapa? sebab aku nak cari duit lebih sikit buat belanja akan datang.
serius nih aku tak tipu. nak jaga anak org, dpt jugak duit.. brpe pon. maybe boleh kautim lagi. aku nih pon dok fikir itu la ini la.

serabut kepala. demi tampung perbelanjaan ape salah idok.. ? lagipun aku student partime degree. tak salah pon. nak bayar yuran pakai ayaq liuq ke...haha.

alang alang tengah jaga anak buah yang makin membesar..hahaha. aku dah kire terorr gak la. baby kembar baru dua tiga hari aku dah boleh dukung, tiduqkan...nasibla hangpa lahir kalau idok auntie tak de pengalaman la..hehe.

sape berminat bole laa contact cik piya nih. isnin-jumaat (pagi ke ptg je). bangi/sg merab/putra

*test market sat. 0176638194

No comments:

Post a Comment