Wednesday 1 July 2015

Pengasuh sungai merab/bangi/putrajaya

Assalamualaikum

Kepada parents yang ingin menghantar anak untuk diasuh.. silakan. Saya menawarkan khidmat mengasuh.

Dengan bantuan mak saya. Tapi saya prefer isnin until jumaat.

Sabtu ahad sy belaja ukm. Mengasuh anak anda di rumah saya sahaja. Harga boleh contact saya dulu utk berbincang.

Kepada yang terdesak cari pengasuh waktu hari raya disebabkan pengasuh / taska cuti raya nanti. Silakan.. boleh hubungi 0176638194  ( piya )

Tak kisah sekiranya puan/tuan hanya ingin menghantar utk beberapa hari. Bayaran kira kemudian.

Saya akan cuba berikan yang terbaik. Sementara saya tidak kerja dan hanya belajar pada sabtu dan ahad. Selagi itu saya akan cuba.

Kawasan perumahan blkg pusat perindustrian OKU..

Pengalaman dgn kanak kanak:
Menjaga adik bru lahir semasa ting.5
Mengajar sekolah rendah agama semasa 2014

Lagi satu, saya skrg ada anak buah kembar. Byk membantu sy utk belajar menjaga budak. Skrg kembar baru sebulan lebih. In sha Allah sedia berkhidmat.

Di rumah ada mak saya yg turut akan membantu.

Berminat boleh hubungi 0176638194.

(Cari duit kumpul nak kahwin)hihi

No comments:

Post a Comment