Wednesday 21 December 2011

aku tak tahu nak cakap apew..?

haihaihai...opppss..lupe..

ASSALMUALAIKUM...

aku nak cakap...AKU BORING!!!!!! hahahah...serius kot... aku dah kebosanan dah ni.
baru brape hari cuti and tahun depan macam mana..? duduk rumah sebelum apat exam..?? arrrgghhh... tak apat ku bayang..? suka memang suka duduk umah.. tapi gernti la makin di pam-pam badan aku nih...jadi macam belon baru tahu...TAK MAU 3X...hahaha..over la..ape salahnye an jadi chubby jjap....huhuh....

aku tahu at umah ni byak keje nak buat. tapi sekarang ni mood aku ni x atang ag nak kemas sana sini...

tapi, semalan ada la buat keje skit....kmas halaman la kononnye. padahal main je lobih...nih anak dara pemalas..AWAS...!! haha..

sekarang aku ada jugak pergi joging...sebab nak seimbang an badan la... tapi tak selalu pergi..
selang sehari je baru pergi... semalan pergi jogging , so, ari ni tak gi joging..korang nak tahu tak..esok pon aku tak gi joging.. bukan sebab malas..tapi..taknak..agi pon cik adik aku nih ecok nak amik result...
agak ketakutan cikit..haha..over action la..macam aku pulak nak amik result...memang KECUT habis r...
nangis dulu nak amek result...

k la....aku tak nak merapu meraban at sini ag...tak de manfaat papew pon...
ni entry just mahu lepas an boring at umah ni..

ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment