Wednesday 14 December 2011

nak ada tajuk..? buat sendiri..

ASSALAMUALAIKUM..!!



Weeeeiii….akku nk kecoh ni…dengar leklok yew….tp,,dah lambat sikit la...


 AKU DAH MERDEKA…..!!!!!!! ”

Sukanya sukanya…hahaha…tahun depan bebas…tp mesti rindu dekat dorang2 sume…
Walaupun aku tahu dorang takkan rindu kat aku la….(padahal dlm hati risau result)

Ok…skrg aku nak merancang something…ye la an. Kawan2 aku ada yang pergi lawatan…GUA TEMPURUNG  la pulak tempat yang dorang pergi tu…huhuu…NAK PERGI GAK…

Abaikan..banyak cekadak ko nak pergi…!! Hari esok dah tamat tempoh la,,,,wawawa….

Benda yang aku dah rancang dan sudah menjadi.:
-Buku teks pnjaman smuanya dah pulangkan….petang tadi lps abis exam PQS….

Benda yang rancang tapi tak buat lagi..:
-kemas bilik yang penuh dengan buku rujukan dan pelbagai macam buku ni. Tapi yang pasti tinggal an AL-QURAN la…huuhu..
-jogging..!! wuhuuuu….semangat3….dah lama tak jogging..ni yang nak ambik peluang ni…
_ berbloging over  time..!! nak nak nak…bw sana sini…macam macam lagi la…
-ber ‘fb’ kot…nth…rasa mcm mls…
- try resepi baru…ha..? ahahaha…ni pon best…..and nanti nak buat blog pasai resepi …
-then aku maybe nak try cari benda baru…(bisnes)
-lagi satu..aku nak kemas depan rumah..hehe..tym exam mak aku x bg kms...huhu(pmls aw..sesje je mcm rjin)

Sini saja la…aku banyak story tapi..lain tajuk la…

Papai…meh sini nak bagi cute smile..:)
p/s: jangan tergoda…bluuekkkk…haha..

ASSALAMUALAIKUMM….








No comments:

Post a Comment