Friday 16 December 2011

rindu kat org yg t''''syang..??

ASSALAMUALAIKUM MURID-MURID...!!

over over over....
hahaha...
aku skunk ni boring sesngat tahu..?? tahu tak kenapa..? sebab budak yang aku rindu tak de depan mata...
ceeeit...geli doe..buang tebiat anak dara shahudin ni...wawawa...

korang tahu apa yang aku rindu nan budak uh...
sebab..aku rindu sangat nak gaduh nan dia...
dia kan taiko nak wat cmne...tumbuk2 org ni kerja diA...n dia budak yang perasan handsome n comel...
hahaha...jgan marah  ea...cik muab oi...haha..
ada hati nak tengok gamba dia..?
apa salahnya...aku boleh kasi tengok..

jap eh jap eh....


tkah n muab
senanye ada lagi sorang yang aku nak cakap. tapi. nak tayang pic pon tak de la.. pic tym x mature ada la..
marah pulak karang.. huahhuahua..yang atas nama dia MUHD MUS'AB.. yang xde pic uh nama dia MUHD UMAR...hahaha....

nak gamba tym x mature lagi x si umar uh..

hahaha..tu dia umar.

rindu nak gaduh je..haha..jahat beno akak dia ni..

p/s: lagi rindu aku kat yang aku sygg...sesngat.. tp,,,ap kan daya ALLAH syg dia lebih..


arhhh..wat eva la piah...

aku cekik gak koo karang..HAHA..


ASSALAMUALAIKUMM..

every day,,we must keep smile...;))



1 comment: