Friday 23 December 2011

salah ke..?

SALAM..

entry merindui someone yg serius sepesel dalam diri.. aku kesaah ape korang nk pk. tapi,, salah ke kalau orang yang aku rindu tu dah tak de..? tak kan.? HAHA...jangan over la piya oi..aku x sedih. tp rndu..AKU SYANG SESNGAT..kt dia..

bila nak tidur,,
bila nk bce bku,
bila baring atas katil,
bila nak mengaji,,
bila kemas rumah,,
bila masak,
bila basuh pinggan,
bila nak senyum,
bila keluar rumah,
bila duduk dlm bilik,,

apatah lagi WAKTU SOLAT..
aku alwyzzz ingat..

akak tak pernah lupa..doa selalu akak titipkan buat NAIN..;))

maaf..!!

tu semua waktu2 yg slalu aku ad ngn dia..susah plak nk lpe..nk pEdam,,fuhhh.serius..SUSAH..!!

.........................................


susah rasenye nak menyayangi seseorang..aku akan RISAU...

HARAp adik aman di sana....



*************


hahaha...sory,...over doe kan aku ni..MAAF...

aku alwyz ok ea...kena happy2..baru bertambah cun melecuuunnnn...

hahaha...


ok..PAPAI...ASSSALAMMM...!!!



p/s: dr rndu pakwe, better aku rndu org yg aku BETUL2 syang..x salah...:)))

No comments:

Post a Comment