Tuesday 28 February 2012

First Give Away By Lady Aira



hai..! nak join give away ni plak..dari someone cute..LADY AIRA


thnx ya jemput saya join cik adik..hehe




ade yg nak join..bole bole..klik gamba ok..!!


nak kne bg tahu pasal blog saye la:

*baru join blog tahun lepas.
*suka tulis entry yg pelbagai. maybe ade yg merapu.
*usia blog ni rasenye dah genap setahun bila masuk bulan 3 nanti..
*blog yg tak berapa cantik. blog cik adik lady aira lagi comel dari blog saye.walaupun blognya
  baru masuk dua bulan.

*maaf kalau saya tidak menepati syarat ye

org yang di tag oleh saya..:

*cik hasanah
*najeeha 

kpd yg kne tag jgn mara

1 comment:

  1. Tq sebab join!
    blog awak pun comel juga!
    blog saya comel???
    hahaha hasil blog yang ke-4 tu..
    blog pertama, kedua and ketiga saya da diDeleted!

    ReplyDelete