Sunday 12 February 2012

ikan tu mmg bykkan.?


 ASSALAMUALAIKUM
  


hi ! ok.. dah jwb slm belom.? jwb cept!! hhuhuhu..lilek la..aku tak marah ea..

oppss..byk mmbebel plak..
hmm.

tdi aku nak masak tengah hari..jenguk la si peti ais nun di dapur sana..semua aku geledah..mak aih..nak masak ape ni..? blank gila..mak aku bukan ade kt rumah pon..p tolong orang kenduri.hoohho...so,,aku dgn baik hatinya nak mmbantu masak..

bila cik piyah ni bukak peti ais kan..muka dah nak berkerut la..satu hal kot..yang ade dalam peti ais just ikan..!! bukan sebarang ikan la..besar-besar punya..ade yang da di potong..ade yang belom di potong..mane la cik piyah ini tahu ape jenis ikan ikan ni..rasa mcm nk search internet je..* tu mmg keje aku*

duduk punya la lama depan peti ais uh..alih-alih yang menjadinya lauk lain tau..

jeng jeng jeng..!!

telur rebus masak kurma..!

ntah jadi ke tak lauk uh.. mkn je la..aslkan kenyang..
huahuahua..

bila mak aku balik..dia terus tanya at dalam peti ais tu tak de lauk ke.? ikan kot..

ikan je mak..? mcm pelik je ikan nye.? nk ke buat dia..besr2..hoho..

anak dara..anak dara!! ape la kan nak jadi..mcm mana kalau kahwin nanti...* boleh pulak aku pikir mcm tu tau*

sebebenornye..ikan tu tak pelik..klau mak aku mask..makn je..cuma aku tak kenal jenis jenis ikan ni..ahahha...

ikan kembung
ikan keli
ikan sardin
dan ikan yg familiar aku tengok aku tahu la..

haha


adakah mereka pandai tengok ikan.? ahaha..*hiasan


agak2 kalau nanti suami korang bawak balik ikan soh masak..mcm mne uh..ahahah.. *bagi org mcm aku la*

aku bagi idea..korang jwb..

"bang,,saya alah dengan ikan la..sentuh pon tak boleh.." hahaha..pelik sungguh ayat nye..

 xde mkne nye..suami oi..!! mrh kang..ikut je la..korang men taram je masak..nak sngt mkn..sape suruh..hehe

tipu je la..

cuba la berlatih dari sekarang..jgn langsung tak pegang pisau sudah la..sudip ke..ahaha..

papai..salam.....

No comments:

Post a Comment