Saturday 11 February 2012

masing2 ade kelebihan..dan ade kekurangan..



korang setuju..? ape2..? tajuk tu la sayang..tkkan tak nampak..? dah2 p buat spect la sayang..
wuuekkk..! haha.. tak pe an..korang kwn je..bukn aku sebut btol2 kat korang pon.. korng yg bace.korang yg sebut ok..muahaha....

anda kenal.?





dia ade kelebihan dan sudah tentu de kekurangan..tpi,,dia byk peminat kn.?
comel la dia,,hensome gak kot..haha..

mcm2 gaya dia bley buat..

dia tak kisah kan.?




ok..bukan nak ckp pasl my yoseob la..

 sesetengah orng , ALLAH kurnia kan kecantikan rupa paras..betul.? so, bersyukurlah..bukan berlagak mcm anda je yang cantik @ hensem ok.. hmmm...*jgn mrh aku*

anda-anda sekalian..

bila aku tenung lama lama seseorang mahupun aku kenal sedikit sebyk tntg seseorg..sungguh takjubnya ciptaan ALLAH..

setiap insan ALLAH akan berikan keindahan pada rupa parasnya mahupun hati budi mereka.. so, anda jangan la hanya menilik diri seseorang dari luaran ye..kadang-kadang kita menilai diri lelaki tu dengan pandangan kali pertama kan.? kita kata dia muka mcm baik..mstilah perangai di baik kan.?..tapi,,kita tak tahu lagi hati budi dia..

sekali bila dah kenal..maak aih,,,baik tak payah knal..muka baik,,sekali panas baran..suka mendesak..

hmm..bila kita tengok seseorang yang tidak berapa kacak atau cantik..jangn kata mereka takkan ada orang suka @ sayang ok..? kerana sekiranya kita mengenalinya sedikit sebnyk.. kita akan jatuh sayang pada dia..
kerana ape.? kerana dia mungkin dia terlalu penyabar orangnya,,atau dia mmpunyai sifat-sifat terpuji yng lain..hati budi orang sape tahu cik kak cik abng oi..? btol dak.?

ganjaran kepada yang lebh merendahkan diri lebih byk berbndng org yng membanggakan diri mereka..ape yang anda dapat sekiranya terlalu membangga diri..? di benci org sekililing kan..? kalau ALLAH..? anda thu jwpnny..ALLAH mmurkai org yang terlalu membanggakn diri mereka..

HARGAILAH APA YANG DIBERI DAN JANGAN MERUNGUT DENGAN APE YANG DIBERI..!!

ingat tu..

so,,mak cik pk cik..!! tolong la..kalau korang byk jerawat ke.kurang cntik ke..gelap ke..tolong jgn komen..bykkan berdoa...ALLAH cuba duga kita tahu..

jap2..korang pernh nmpak..lelaki handsome kahwin dengan pompuan yg simple.?
of couse prnh..diaorng bhagia an.?? sudah tentu..jodoh..DITANGAN ALLAH ok..

kapel bagai......pape la..dating bagai la..alih2..kalau ditakdirkn jodoh kita dengan orang lain..REDHA ok..so,,tak payah la nk berat2 an kpala tu pk kapel2 ni..

serabut minda bhai..!! *ops...!!*

ok..SALAM...

P/S: anda comel kalau tak menempek muka dgn perhiasan..asli..itu yg dicari.

No comments:

Post a Comment