Monday 27 February 2012

semua pencuci tak boleh di harap la



hai all.!!
lame kan x update..

ok..meh sini nak story.. yang nak butakan mata xmahu bace blog ni..silakan..keluar..!!
ni nek pah nak marah ni..muahahah

ok..piya nak story ni..
story ape je pon

ok..aku x nk harap cari mne2 pncuci lagi dah..penat der..!!
korang tahu..hampir semua dah aku guna..tapi yang mahal tak la.. tak mampu.. pokai..ade yang mahu belanja ke.?
ok..tak de..kedukut la..hahahah

antara senarai pencuci muka yang pernah aku pakai..

* safi rania
*safi balqis
*safi gamat
*safi timun
*oxy
*shurah
*sabun susu kambing
*....

mak aih..! tadi igt pnye byk..tapi..lupa dah..hahah..tapi mmg rase dh putus ase la nk pakai mane2 pncuci..
skrg pk..asalkan muka aku bersih dr kotor..jerawat biaq la..x kacau idup aku pon..muahahahaha..

so skrg aku try pakai garnier..ok tu ok..tapi kulit mcm aku ni susah la..
sebulan ok la.. msok bulan kedua..dh x ok..jadi K.O..huhu

aku ni mane kesah sngt nk mlawa..habis duet je..kalo beli pncuci ok lagi la...
kalo nk beli OLAY boley x.?

*gambo ciplak je


abaikan gambo tu..bkn aku tahu pape pon pasai olay at ats tu..hahah
muka aku jnis berminyak dan jerawat dalam..mcm kantung minyak la..ade sesape boley bg cdgn x..? pncuci ape yg ok skit..? x pon sabun ke..

dh mningkat usia smua akan berubah kan..?
inlah tande2 aku..hahah

muka garang x.?




 ok la..papai..salam

terima kaseh sudi mmbaca

No comments:

Post a Comment