Sunday 18 March 2012

bertemu kembali lelaki yg aku minat gila tym sekolah rendah



wei.! cuba baca.! hehe..aku minat kat budak ni time darjah 5 n 6..huhu..kekal dua tahun aku minat gegiler kat dia. nak tahu nama.? ak payah la. malu kot nk bagi tahu. aku syok sendri rasenye.  sebab dulu si mamat ni tym uh tngh hangat bercintan dengan kawan aku.

aku suka dia sebab dia cute saje. muahahahh.. time akhir tahun darjah 6 dia tahu yang aku minat kat dia. budak taman aku la bg tahu. haha. lawak. *ye ke.? 

time darjah 6. ade abg ni nk jdkn aku adek angkt dia. tapi. aku tak mo. dia dh mcm kejar ape nth. tiap2 petang dtg cry aku at kelas. haha. tapi aku just minat kat mamat kelas aku je. nak wat cam ne. muahaha 
tapi si awek  mamat ni pulak yang berkenan kat abg uh..geli la pulak pnggil abg..

tapi mamat ni buat derk je. dia suka ke sebenarnya kat minah uh.? nth la. tapi nak dijdikan cerita mamat ni periang orgnya.. gatal pon ade. haha. dia ni alwys gak la pngacau hidup aku.. tolak kerusi aku, mengendel ngendel at kerusi aku la. curi kerusi aku pon kerja dia. penat dengan perangai dia kot. tu sebab aku suka dia.  satu hari uh. kitaorg pergi rehat. masuk je kelas. beg aku ade kat sebelah tempat duduk dia. dia mushkil la kan. berkerut muka. tapi bila aku nak amek beg aku. dia x bagi. memang nak kena betul. tapi..aku buat bodo je. gerenti dia bagi balik.. start dr ary uh makin suka pulak dia mahu ngacau idup aku. haha.

tenang jugak la. budak yang aku minat mengacau..muahaahha..rase tak salah syok sendiri..muahahah...

okeh okeh okeh..senanye an. ary uh akak aku suh teman pergi isi minyak kat petronas. aku turun la pergi bayar kat kaunter. tym sampai kaunter..mak aih..kaku pulak darh. mcm ku kenal dia ni..hahaha..kelu lidah kot.. di toleh je. dia kata "hai.!" mak kau. cair der.! senyuman ko tu...aku nk tegur. tapi mlu kot. aku ckp jmlah. teruss chow..mesti la di tak ingat aku. kan.!


sedihnye..tak nak jumpa dia dah lepas ni..huhu..

okeh la..papai..assalamualaikum

No comments:

Post a Comment