Monday 19 March 2012

be the best woman in the world

ASSALAMUALAIKUM...

*cik semua jawab la salam saya tu 


hai.! moshy moshy..*japan ..hehee

bila jadi rajin tahap ape nth. memang byk la post aku nk buat. aiyo.! piya piya.! lantak pi la aku nk story ape pon.muahahahah.. *jangan duk menghadap lappy je ea mcm aku. 

aku ni boring dengan hidup yang HIPOKRIT la kan. padahal dalam hati korang "hek eleh dia ni. dia yang hipokrit lebih" hahaha...andaian aku la sayang.!

tolong la abaikan tajuk. story saya tak berkaitan la.

if u want ur self have a someone special.! plez u always be honest. ok.! don't pretend.! that will make someone hurt.! right.?

arghh..sory. eng aku tungang bin langgang..hakhakhak..

*ok. aku merapu.!


sebenarny. nak cakap. kalau korang nak seseorang suka kat korang dengn ikhlas. dan menerima diri korang seadanya. korang kena la selalu menonjolkan sikap yang sebenar korang tanpa berselindung sedikit pon.  mungkin dia akn terima. mungkin juga si dia akan membantu mengubahnya sedikit demi sdikit. padahal pada asalnya si dia akan tetap suka perangai lama kamu.

hhahah..statement merapu giler. #takpayah baca la sepatutnya korang ni

muahahaha..papai.assalam

No comments:

Post a Comment