Tuesday 15 May 2012

sudah mula alam lama..

yeahh..! cop3..!

ASSALAMUALAIKUM..peace yo..!

haihaihai..wep nak story. aku dah open day to school la.

haha..baru nak story. aku masuk skola SMKA MAAHAD HAMIDIAH KAJANG.. warh.!

baru keluar dr bumi SAMSMEL and SG MERAB LUAR la. sejak dry drjah 1 until form 5.. now..?
STPM la menanti aku.ye dak.?

aku dpt skola sini pon aaku tau bila aku check IPG aku ary uh..hoho. baru tau. masing2 form 5 dpt stpm rsenye.
hoho.



tu lencana sekola tau.

over pulak.padahal x pakai lagi. :)

xknl ramai lagi dak2 sne. msing2 tunggu rayuan UPU and ade yg nga tunggu nk pergi mesir n jordan.
xtau la npe depa semua susah bebeno nk amek stpm ni.

aku suka dh msok blaja, tp,, sedih kot. my dad want aku dok asrama. mak aih.! teringin tp takut sbb x prnh dok asrma.

ngah pening kpale nk wt surat mohon asrama ni..! tolong2...

mcm mne nk msok asrma ye. ? huhu

No comments:

Post a Comment