Monday 11 June 2012

problem btol tenet aku.!

ASSALAMUALAIKUM.. hai reader..!

ngeng tak aku.? *ape kena pulak ni.? okay aku tak maain la ayat bombastik ni. karang makan bom baru hang pa tahu. cett.! bising je kot.

dah dah dah. aku punya internet sekarang memang laju nak mampus la kan. HAHA... ye la sangad. lembab sangad tenet aku. tu yang jarang hapdate blog ni and masa tidak mengizinkan. tapi yang peliknya aku tak menghapdate tym cuti. tapi tym2 skola la pulak kan.. huhu..

sape ntah yang ajar.! * teruk bebeno pangai..

sekarang fikir nak study hard. tapi otak malas gila. STPM.! orang lain chow. aku tak de makne nak chow. ! sedih kot dak2 ni nak chow. knl kejap je.. huhuhu. nk wt lagu mna kan.. sekali aku jejak tempat tu, xde aku nk toleh derh.! tu prinsip aku... HAHAHA. pieya over..

dh la. aku meraban pulak. sekarang nak fikir basuh baju, then baca buku skit. kot2 masuk. hahahahha,,

okay chow dulu kawan.. ASSALAMUALAIKUM...


1 comment: