Thursday 7 March 2013

luahan hati aku


Salam. Hai all..!
 Aku penat tahu. Perangai org kan.
Kalau ada hati, mengapa perlu sakitkan hati org lain.
Orang marah, touching giler dow…ape yang ko nak touching, problem kot. Aku paling tak suka orang macam tu. benda simple jadikan something tu besar plak, ntah r. ko tak tegur, aku tak salah. Aku yang  tidak bersalah, tapi dah minta maaf , tapi ko sepatang haram tak cakap pape. Takkan aku nak mintak maaf sepuluh kali kot baru kau terima. Aku dah minta maaf byk kali gak kot.
Aku tak fed up , tapi aku rasa tak berfaedah n seolah-olah maruah aku kat mane.sebab tu la aku tak suka ada geng or terlalu friendly dgn seseorg. Bila dah rapat , kena lembut sangat. Sory. Aku jujur cakap aku bukan jenis lembut. Nak buat macam mana kan. Aku ni dah perangai macam ni. Tapi aku okey kat rumah je. Marah –marah aku pun, aku still okey tau. Aku takut aku tak reti jaga hati orang. Sakit hati orang je . kesian orang yang selalu dekat dengan aku.

Oppppss..
Aku tension, so aku balun je la. Buat luahan bagai la…heheheh
Hidup tak tenang tau kalau dibayangi dengan kebencian mnusia di dunia ni. Hanya mampu mohon dari Sang Pencipta….ALLAH…!

No comments:

Post a Comment