Tuesday 25 June 2013

SSID menggoda aku

assaamualaikum..
haihaihai... cuti semua... aku buat cuti sendiri ni..aku ingat lama lagi cutinya aku bawak balik umah bju batik ostel je.. takkan aku nak p skola pkai bju uh. lwak ke. 

smlm aku layan cerita ssid sebenarnya, saya isteri dia kt utube. tahu tak aku ada novel and boleh dikatakan novel dan cerita agak berbeza. aku suka novel lagi.. sebab aku bayangkan laki dia smart gila.

tapi kalau ceritanya. aku ok je. mula2 tak suka. tapi lama-lama.. tangkap leleh plak citer dia. aku pun tengok dr pg smpai tgh hari . tu pun tgok pas wat keje mengemas, menyidai and sbagainya di rumah. aku suka buat kerja lepas bangun je dr tidur. smlm pkul 6 kot dh start mengemas. tu yang mak aku pelik awalnya anak dara dia bangun..sekali bila dh nak siap kmas aku tengok jam.. lah awalnya aku mengemas. balun je kemas tros. kadang-kadang mengemas dengan muka tak basuh lagi. ape aku kesah. jap gi aku mengemas kotor gak. 

cerita uh aku suka gila... tapi nampak banyak beza ngan novel. bg pandangan aku. novel dia aku baca terguling-guling dr ats katil sampai terjatuh..hahah..

okeh, tahniah kepada izzue islam sebab aku suka tengok kau... handsome kot. yang aku nak lakinya smart. tapi izzue handsome. ko berjaya menarik hati aku, padahal first tym aku tengok muka jambu kau. aku kurang ggemar tapi.. terjatuh cinta pulak dengan suami orang. tapi kak awin jangan risau. saya hanya minat sebagai artis. tak lebih..hehe..

aku takde la bayangkan yang berlakon tu yang famous famous.. biasa-biasa je. tapi... mybe aku ingin producer mencari pelakon baru yang berbakat lagi.. kira ok gak izzue uh.. pandai bawak watak..hehehe

follower aku mencecah 200.. wah. tak sangka. terima kasih korang..aku sayang korang..heheh

papai...

No comments:

Post a Comment