Monday 22 September 2014

Bosan dah baca cerpen

Assalamualaikunmm..

Korang pernah dengar ulat buku.
Hehe. Aku suka dengar orang cakap pasal ulat buku.. tapi aku.?

Ulat buku sangat. Kannn. Aku hadap novel ke cerpen ke boleh gak la.. aku hope lepas ni minat aku nak membaca buku pembelajaran akan membuak buak.. amin...
Heheheheeh....

Aku serious bagitahu korang yang aku ni memang peminat novel and cerpen tau .. tapi tu dulu. Awal awal aku ada laptop and internet.. time aku form three. Ayah aku baru beli laptop, broadband and wifi lagi... apa yang aku tahu time tu baca cerpen, novel kat penulisan2u.my..

Aku tahu kalau peminat novel vs cerpen ofcos tahu sangat. Takat ni aku tahu link tu je untuk jenguk layan feel miang.. kahkahkah... cerpen je aku layan. Sebabnya aku nak beli novel tak mampu.. baca online tak puas...

Sekarang baru aku berjinak jinak membaca balik..  rajin sangat, pulak. Aku tinggalkan membaca ini semua lepas spm sampai aku stpm.. bayangkan. Bila aku nak bukak je aku asyik cakap. Merapu je semua cerita ni.kahkahkah..

Bila aku rasa nak, aku bukak time first uh amat memberansangkan ceritera dia. Tu yang mampu sambung balik baca sampai tidur malam pun dalam pukul tiga something.

Tapi jangan risau ok bro sis semua sebab aku akan bangun awal buat sarapan jugak untuk adik adik aku pergi sekolah..

Lepas settle kerja rumah ofcoz aku akan rehatkan diri aku ni gak.. hehhe. Bahayakan aku ni...

Kenapa aku tak baca pagi.?

Ade feel ke korang nak baca kalau nampak orang keliling korang nak kemas sana sini..malu wei...hehhehe...

Lagi satu time malam yang paling feel..
Layan je la mak cik piyarahae niiiiii..

Salam maghrib korang..

No comments:

Post a Comment