Monday 22 September 2014

Nervous jangan cakap

Aku takut tahu.. sibuk aku duduk isi borang lampiran segala bagai... ke hulu ke hilir.. kecut sangat...

Tahu kenapa. Aku tak daftar study macam kawan kawan aku yang lain. Dorang ramai fulltime tahuuu

Aku bukan orang yang clever bangat. Tapi aku tetap ada kepandaian yang lebih memberansangkan otak... bayangkan kalau aku daftar nanti yang satu kuluah dengan aku bukan golongan macam aku.????

Aku nak buat apa weiii.?
Sengih memanjang macam kerang busuk karang aku..

Doakan aku ye kengkawannn.. ekonomi ukm ada cina ke ya.?

Sebab aku takut cina sebenarnya. Aku suka ekonomi tapi takutkan saingan...cina kalau dalam ekonomi jangan chalangea.. mak takut..

Ya Allah..!! Tolong hambaMu ini agar sentiasa yakin dengan kebolehan diri..

Mimimimii....tolong doakan me ye...hehhehe

Tq

No comments:

Post a Comment