Thursday 16 October 2014

Azlee Khairi...

Assalamualaikum.

Penat la hari ni. Nak kata banyak lagi kerja kena buat. Aishhhhh...

Memang aku kepenatan yang memberangsangkan untuk rehat. Maaf ayat keling..hehe.

Jeling kanna jeling kiri. Ha!! Aku nak habaq kat hang yang type lelaki idaman aku dah nak nikoh hujung tahun nimmmm..

Tahniah bro bakal melansungkan hari bahgia tahun ni.. nak jugak tengok isteri dia amek gambar swet sweet tym kahwin tue.. baru nampak halal sikit berbanding sweet yg tak kahwin...

Kenapa aku suka kata azlee khairi lelaki idaman aku. Opppsss. Same patern je. Tapi slalunya yg diidamkan takkan senang kita nak dapat.. kan? Angguk kepala cepat!!!!

Azlee khairi aku sukakan lakonan dia sebenarnya. Watak yg berkesan. Watak dalam jalan cerita tue yg aku minat kot. Bkn dia.. haha. Sebab kalau korang tengok korang akan faham.

First tgok yg blakon dgn khairiah tu.. sangat aku suka. Nampak keras tanpa perlukan cinta. Tapi lama kelamaan cinta datang. Hati sahaja mampu bicara.. mulut sukar melafazkan.. kerna hati lebih tulus. Andai bibir berbicara , risau lain yang dilafazkan..  same la macam love u mr arrogant.

Cemburu tau first tu bila tengok dia belakon dgn org pompuan. Aku nak kenal gak laki mcm ni ..hahaah. lelame aku layan citer lakonan dia over feeling.... sbb aku jatuh cinta dengar suare dia bila berbicara...kahkahkah.. tahniah azlee khairi bakal berkahwin.. tak smpat nak usha sapa kekasih hati dia.. hope mampu bahagia kelak hingga ke jannah. InsyaAllah.

Over tau kalau aku citer pasal type aku..haha. okay. Tak semua manusia sempurna. Baibaibai * jadi sinchan kejap.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment