Thursday 23 October 2014

Bekam muka bestt..

Hehhee.. bahagia..

Okay. Assalamualaikum.. aku bahagia nih nak habaq yang aku yang takut darah nih dah bekam tadi..kat muka lagi..

Kisahnya. Mak aku nak bekam. Lepas settle akak aku kate, sape pulak nak bekam pas ni. Aku yang duduk sibuk cari baju dlm almari nak bersiap pi kedai nak beli ink printer.. berbelah bahagi time tu..hihihi..

Then, aku kate kat adik aku, yang aku tak sabar nak kena bekam. Mintak dia belikan ink la.. nasib baik dia nak. Sebabnya dia nak beli makanan dia.. kunyah kunyah..haha. skrg fatimah dah reti bawak kereta sensorang. Takyah bawak adik laki dah..haha.

Aku dengan muke tak tahu malu. Cakap kat kakak aku, nak bekam nak kena buat ape.. dia kata kau duduk diam diam..hihi.. mcm tak tahu yg aku ni. Pantanglah nak duduk diam diam..

Part akak aku nak try kat sebelah mata aku belah kanan, tak makan saman. Bekas tu tak nak sedut kulit aku.. tegang sangat kot kulitnye..pasrah punya pasal aku cakap yang buat kat area dekat ngan sebelah bawah cuping telinga. Ade kulit lebih sikit.. sebabnya takkan aku nak buat kat pipi kot.. karang aku pergi kls pakai purdah pulak..haha.

Dah try kat area tuh menjadi. Then nak kena cucuk dgn jarum.. mak aihh. Part nih aku ngeri. Pasai chek takut jarum..haha. mintak bantal besar giler bagi aku peluk kalau nak aku duduk diam diam..akak aku cucuk, tapi aku duduk gelak sebabnya geli.hehe. then tarik balik dgn bekas tu. Bagi nak keluarkan darah kotor tu.. sangat berkesan.. bak kata akak aku, darah banyak and laju.. kalah mak aku. Dia geram tengok aku punya darah and nak buat kali kedua lepas yang tu dah dibersihkan darahnya.. kali kedua darah mengalir banyak jugak..maybe terlalu banyak darah kotor kot..

Yang dia geram tengok aku duduk banyak geerak gerak.. takut terjatuh je darah tu.haha.. pastu aku duduk diam diam then tak selese..huhu..

Lepas buat yang belah kanan, buat belah kiri pulak dua kali. Ngantuk time tu tapi mane boleh tidur...haha.

Best wei.. rawatan tu.. buang darah kotor.. aku walaupun pompuan keluar period, tapi still aku rase puas sbb darah dari muke keluar banyak. Huhu. Dahla baru habis period. Blog aku reader pompuan. Aku tahu..haha.

Jom la try..tapi akak aku buat utk family je.

Bubye.. salam.

No comments:

Post a Comment