Thursday 23 October 2014

Pernah berangan nak jadi guru tuition budak sekolah rendah

Assalamualaikum.

Huhuhu.. berdasarkan pengalaman yang pernah ada, mengajar sekolah rendah agama.. aku rinduuu sangat nak hadap budak yang boleh aku mengajar. Walaupun ajaran aku tak seberapa. Tapi aku suka and aku rindu detik detik tersebut..

Tajuk tu saje je nak over. Sebab aku pernah usha iklan orang jadi guru tuition pljr skolah rendah.. baru baru ni. And ada yang tanya kat kelas partime tu ada tak yang amek jadi guru tuition..mcm. wauuu macam tau tau je niat aku. Haha. Tapi aku buat bodoh dulu sebab...

Firstly, aku kalau nak jadi guru tuition hanya nak buat kat rumah aku. Tak nak aku pergi rumah orang lain.. bahaya bak kata ayah aku.

Second reason.. aku kena tunggu rumah ayah aku ni siap renovation .. baru besar sikit ruang adik adik aku nak rehat. Takdelah mengganggu budak nak tuition..

Tapi tulah. Aku kalau nak ngaja tu. Student tak baligh kalau laki and yg perempuan tu yang okay okay. And tak besar. Sebabnya aku ade adik laki.. tak suke lah ade maib tarik tali karang.. haha. Subjek yang aku suka nak ngaja subjek agama , math, and kalau yg simple no hall..haha..

Tapi tunggu masa la.. aku tak sedia lagi..haha. byk sngt perancangan. Tuition tu just malam isnin ke khamis je. Coz aku buzy giler..hehe

Bubye. Salam

No comments:

Post a Comment