Sunday 26 October 2014

First time rasenye belajar bersame berbagai bangsa dan berpengalaman luas

Assalamualaikumm. Hai guys..

Post hari ni.. haha. Dalam kemengantukkan.. kemalasan atas katil.. tangan gagahkan jugak nak buat entry. Tipu je. Aku mane ade pemalas nak buat entry.. aku tengah rajin sangat tahap gaban ni..lagi lagi berbaring. Wat peach war lek.. haha. Poyo je.

Aku ade banyak kawan baru. Tak kesahlah kami dari kelompok yang mana. Kawan bukan lihat kepada prrwatakan. Kawan bukan lihat pada perwatakan, pemakaian,agama,atau lain lain lagi.. yang penting kita yang beragama islam ni jangan pulak nak tunjuk imej yang kurang elok as muslim better jangan sombong.. borak macam biasa. Tapi ingat kne sensitif tau..bangsa lain kena jaga hati jugak..

Orite..kawan aku kebanyakkannya tua sedikit je dari aku. Tapi. Aku lagi suke nak anggap dorg mcm baye baye aku je.. sbbnye aku rase bestnye dpt lebarkan kelompok kawan.

Kalau yang tak tahu lagi.. aku ni tak pernah tinggalkan sg merab.

Skolah srasksml,srasmel,samsmel,and smka maahad hamidiah kajang . Datu je yg terlepas ke kajang. And first time duduk asrama.. kalau tak terperap di sg merab je. Kalau ade u kat sini. Agaknya....hahaa.

Maahad of coz budak skola je aku jumpe.. and muslim.. haha. Kat sini banyak yg aku blaja sbb lebih berdikari kot...

Lepas tu , aku kerja ustazah ganti di sradabb wiff my adik pompuan..dalam beberapa bulan jugaklah. Kalau boleh kami tak suka nak berjauh dgn family.haha. kelakar walaupun dah besar mengada je.. lepas kerja tu aku habis kontrak.. aku duduk melangut je aku kat rumah tu..sebabnya aku nak jaga budak sebenarnya.. kat rumah la.. sg merab kan..ramai yang nak mnx aku jagakan. Tapi ayah aku kurang memberi galakan.
Lagi lagi rumah renovate macam prob skit.

Now in ukm kwn aku dr bngse lain pon ade.. siap study ekonomi islm lg, fiqh.

Okay. Bye. Aq pmls ni.assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment